keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

...Welcome to my blog!


Moni ystävä, tuttu sekä sukulainen on odottanut hetkeä, jolloin vihdoin perustan oman blogini. Pitänee myöntää, että olen ollut jahkailevainen blogin suhteen. Välillä ajatus on tuntunut mielettömän hyvältä, toisaalta minulla ei ole ollut inspiraatiota/motiivia/aikaa tehdä tätä. Kesällä kun muutin Sveitsiin, kävi minulla monesti mielessä blogin perustaminen. Oli aikaa vaikka muille jakaa, mutta en vaan saanut sitä kameraa käteeni tai läppärin kantta auki. Monet kaverini kotimaasta kyselivätkin usein blogini perään ja miettivät, mitä mä siellä Sveitsissä puuhailen? Ajattelin, että sen aika vielä tulee kun olen siihen itse valmis.

Syksyllä 2013 kun täysipäiväinen työ löytyi, on elämä kaikilta osin pikkuhiljaa asettunut paikoilleen. Taas juolahti mieleen blogin perustaminen. Tänne voin kirjoitella elämästä uudessa asuinmaassani Sveitsissä, sekä höpöttää enimmäkseen tyttömäisistä aiheista kuten muodista ja kosmetiikasta unohtamatta hemmottelua (ruoka!!) ja matkailua. Kaikkea sekaisin hyvässä suhteessa :) En ota kirjoittamisesta paineita, koska päivätyön ohella tämä on ennen kaikkea harrastus. Tärkeintä on se, että nautin tästä itse ja kirjoittelen silloin kuin minulle sopii.

Tässä pientä vihjettä tulevalta viikonlopun reissultamme...




















Mari


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti